Op dinsdag 21 september 2021 wordt de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) van de Industriekring Haarlem gehouden. Net als voorgaande jaren vindt aansluitend aan de ALV, de Haarlemse Prinsjesdag Lunch plaats. Bij deze nodigen wij u van harte uit om bij de ALV en de Haarlemse Prinsjesdag Lunch aanwezig te zijn. Ook dit jaar zijn we te gast bij Van der Valk Hotel Haarlem (Toekanweg 2, 2035 LC  Haarlem).

10:15 – 11:30 uur – Algemene Ledenvergadering IKH
Na aanmelding ontvangt u de agenda.

11:30 – 14:30 uur – Haarlemse Prinsjesdag Lunch
De IKH is initiatiefnemer van de Haarlemse Prinsjesdag Lunch. Dit unieke Haarlemse business event biedt u als ondernemer een uitstekende gelegenheid om te netwerken met zakelijk en bestuurlijk Haarlem. Deze editie zal iets anders zijn door de 1,5 meter afstand en de zitverplichting in de horeca. Maar de belangrijke netwerkfunctie voor ondernemers en bestuurders alsook de landelijke gastspreker blijven behouden.

De IKH voldoet de ticketprijs (t.w.v. 100,-) voor de HPL voor IKH-leden die èn de algemene ledenvergadering èn de lunchbijeenkomst bezoeken. Daarbij geldt maximaal één ticket per IKH-lid (zolang de voorraad strekt).

Aanmelden ALV en Haarlemse Prinsjesdag Lunch
Leden van de IKH kunnen zich voor de ALV en de Haarlemse Prinsjesdag Lunch aanmelden via het online aanmeldformulier of stuur een email naar info@industriekringhaarlem.nl.

Heeft u vragen?
Neem contact op met onze verenigingsmanager Rosalie Smit via info@industriekringhaarlem.nl of 06-37198260.

Wij zien u graag op de derde dinsdag van september!

Bruno Giebels , voorzitter IKH
Rosalie Smit, verenigingsmanager IKH